Oh my deer !

Jeg har en forkærlighed for hjorte. Der er et eller andet der fascinerer mig ved det dyr. Jeg finder dem utrolig smukke, med deres gevir som springer ud og forgrener sig, ligesom trætoppe der bryder landskabets nøgenhed. Jeg var derfor også lykkelig, da jeg egentlig fik anskaffet mig dette gevir ~ Havde længe tænkt, at anskaffe mig et~ Nu har det en fast plads på vægge, hvor jeg kan beundre det. Derudover hænger jeg mine ynglings smykker, dem som jeg benytter mest i hverdagen, på geviret om aften, inden jeg går i seng.

I don’t know why, but i find something fascinating about deers. I find them extremly beautiful and i have therefore a affection for this antler. This antler has a speciel place on my wall in my room, where I’m using it for my favorit jewellery.

Xoxo Blue Ducklings.

Skriv et svar

