A New Week

IMG_0161

Søndag er normalt den sidste afslapnings dag inden en ny uge, fyldt med skole/arbejde, aftaler osv. begynder. Dog er den nye uge anderledes for de fleste. Der er nemlig dømt sommerferie – ihvertfald for os studerende-. Der var i Fredags translokation for mange studerende ~ Hvilket betyder, at jeg nu er officielt 3.g~. Hvad er bedre end, at fejre det med en omgang af de danske søde sommer jordbær, endda fra egen have🍓.

Sommerferien for mig, bliver for første gang i rigtig mange år, ikke tilbragt herhjemme eller i Sverige. Jeg skal nemlig lang væk hjemmefra, jeg skal til HONG KONG ✈️.  Jeg skal ned og besøge min mors familie, som bor i Hong Kong. Jeps mor er kineser.

Sunday normally means last day before a new week full of work/school starts, but this new week is different. It’s summer vacation and it means sleeping to the middle of the day, eating danish strawberries and traveling, etc.
This summer vacation I’m not going to stay home or going to Sweden as usual, No. I’m going to HONG KONG and OMG I’m so excited. I’m going to visit my mom’s, who lives in Hong Kong. family. 

XOXO Blue Ducklings

Skriv et svar

