PEANUTS – Snoppy 

   
  
Hong Kong har nogle helt andre shoppings muligheder end Danmark har. Både iforhold til dyre mærker, men også i forhold til de forskellige markede. 

Da jeg så overstående Snoppy t-shirt, var jeg en smule itvivl. Hvorfor ved jeg ikke, for jeg fortryder ikke et eneste sekund, at jeg købte den. Jeg har indtil videre styled den med en navy blue nederdel. Jeg er dog sikker på, den vil fungere perfekt sammen med er par sorte jeans. ☀️

Hong Kong have some different to offer when it comes to shopping. There are a lot of different markets you can visit. I visit the marked in Mong Kok, where I found this lovely Snoppy t-shirt. I have for now styled the t-shirt with a navy blue shirt but I am sure the t-shirt will be perfect with a pair of black jeans back in Denmark. 

Xoxo Blue Ducklings 

2 thoughts on “PEANUTS – Snoppy 

    • Glæder mig over, at du tilfældig fandt min blog 🙂
      Jeg er dog kun pt. På ferie hernede, hvor jeg besøger noget familie 🙂
      Hong kong er virkelig er fantastisk sted, kunne sagtens finde på at flytte permanent herhen. 😀

      Like

Skriv et svar

