The Elephant Parade Tee

DSC_1321DSC_1322 DSC_1324

When I found this t-shirt in a small shop in Hong Kong I was totally hooked up. I’m so much in love with the print of this t-shirt. The t-shirt is simpel with the elephant pattern but then they elephants is pattern. It just give the t-shirt something special and different from what I’m normally use to in Denmark, a lot of simpel black, grey and white clothes, but then the style in Hong Kong is so much more colors and mix and match. It will also be to hot to wear black at the summertime in Hong Kong. When I found the t-shirten it was love from first moment and I just couldn’t leave the shop without this elephant tee.

What do you think about the t-shirt and the print of it ?


Da jeg fandt denne t-shirt i en lille shop i Hong Kong var jeg totalt fangede. Jeg er vild med mønsteret på t-shirten, den er simpel med de små elefanter, men så er elefanterne dekoreret i et fint mønster. Det giver bare t-shirten noget specielt og anderledes, især i forhold til, hvad jeg normalt finder her i Danmark, som primært er sort, grå eller hvid. Stilen i Hong Kong er generelt bare anderledes i forhold til her. Der er mange flere farver og mix og match i Hong Kong. Det vil desuden være for varmt med sort tøj om sommeren. Da jeg fandt t-shirten var det kærlighed ved første blik, og jeg kunne ikke forlade stedet uden denne t-shirt.

Hvad synes i om t-shirten og mønsteret ?

Xoxo Blue Ducklings 

6 thoughts on “The Elephant Parade Tee

Skriv et svar

