Big Hero 6

 
Man bliver aldrig for gammel til Disney, jeg gør ihvertfald ikke. Derfor var jeg da også godt underholdt, da jeg i lørdags så Big Hero 6. Havde hørt så meget positivt om den, plus den havde fået enorm god bedømmelse fra IMDB. Derfor var forventningerne også høje, da jeg begyndte filmen. Jeg må så sige, at den overraskede mig, filmen lever virkelig op til dens bedømmelse. Disney har igen gjort det, de har lavede en suveræn film. 
Hvis du endnu ikke har set Big Hero 6, MÅ DU ALTSÅ SE DEN!! 🙂

You are never getting to old for Disney, or I don’t. Therefor I was pretty well entertained when i Saturday evening watched Big Hero 6. I had heard so much good about the movie and the movie had got a lot of stars on IMDB. Therefore i had high expectation to the movie. I must say the movie suprised me. The movie lives up to my expectation and a lot more. Disney has done it again, made a super grat movie.

If you don’t have seen Big Hero 6 yet, YOU MUST DO IT !!
 
Xoxo Blue Ducklings
2 thoughts on “Big Hero 6

Skriv et svar

